آوریل 20, 2024




طبیعی است که این سیستم که دائما فعال است به منابعی برای تقویت شدن و تجدید قوا نیاز داشته باشد. ویتامین‌ها و مواد معدنی به خوبی سیستم ایمنی بدن انسان را تقویت می‌کنند و یکی از راه‌های تامین و رساندن ویتامین‌ها و مواد معدنی هم نوشیدن آب‌ِ میوه‌هایی است که این مواد را در خود دارند. 

در این مطلب با استناد به گزارش وب‌سایت «Healthline» چندین نوشیدنی سالم معرفی می‌کنیم که استفاده‌ی مداوم از آنها به تقویت شدن سیستم ایمنی بدن شما منجر می‌شود.

ترکیب آب پرتقال، گریپ فروت و مرکبات

ترکیب آب این سه میوه حاوی حدود ۶۰ درصد نیاز روزانه ویتامین سی در هر فنجان است.

ویتامین سی دارای خواص آنتی اکسیدانی است که از سلول‌های شما در برابر موادی که به بدن آسیب می‌رساند محافظت می‌کند.

ترکیب آب سیب سبز، هویج و پرتقال

هویج، سیب و پرتقال ترکیبی که به بدن شما کمک می‌کند دربرابر عفونت‌ها مختلف محافظت کند.

ترکیب آب چغندر، هویج، زنجبیل و سیب 

این آب میوه حاوی سه سبزی ریشه‌ای است که به سیستم ایمنی شما کمک می‌کند و مواد مغذی ضد التهاب را فراهم می‌کند.

آب گوجه

خوردن آب گوجه فرنگی می‌تواند بدن شما را با ویتامین‌های آ و سی تجهیز کند، به طوری که ویروس‌ها شانس کمتری در برابر حملات گسترده‌ی سیستم ایمنی شما داشته باشند.

ترکیب آب توت فرنگی و کیوی

توت فرنگی و کیوی دیگر گزینه‌های سالم برای نوشیدنی سرشار از ویتامین سی هستند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *